Складування шин

Зберігання шин може уповільнити процес старіння шин.

Шину бажано зберігати без диска. Якщо це неможливо, у шині підтримують так званий тиск зберігання, який становить не більше 50% робочого тиску при експлуатації. Колесо під тиском зберігають у вертикальному положенні.

Гума є досить чутливим матеріалом по відношенню до різних зовнішніх умов та деяких хімічних речовин. Експлуатаційний термін шини можна продовжити, враховуючи фактори, що впливають на умови складування та старіння шини.

Температура складських приміщень має бути меншою за +25 ºC і бажано, щоб приміщення було темним. Ідеальна температура у складських приміщеннях +15 ºC.

При температурі вище +25 ºC або нижче 0 ºC властивості гуми можуть змінитися та вплинути на термін експлуатації шини. Прохолодні умови складування немає негативного впливу вироби з гуми.

Занадто сирих умов слід уникати. Вологість повітря складських приміщень повинна призводити до появи конденсату на шинах. Шини не можна зберігати в умовах, в яких вони схильні до впливу дощу, бризок і тп. Шини потрібно захистити від світла, особливо прямих сонячних променів або яскравого штучного освітлення, що має великий вміст ультрафіолетових променів.

Озон має сильний негативний вплив на шини. У складських приміщеннях не повинно бути обладнання, яке виробляє озон. Наприклад, флуоресцентні або ртутні лампи, електроустаткування та електродвигуни високої напруги, інше електрообладнання, в якому можуть виникнути іскріння або тихі електричні розряди.

Шини потрібно складувати, якщо це можливо, вільно у природному вигляді, щоб шини не піддавалися впливу напруги, тиску чи викривлення. При тривалому зберіганні можливе виникнення явних змін форм шини, які можуть зруйнуватися під час заповнення шини повітрям.

При зберіганні необхідно захистити шини від контакту з розчинниками, маслами або жирами. Шини потрібно захищати від сильних джерел світла та бризок електричного зварювання.

Транспортування шин

При вантажних перевезеннях коліс необхідно враховувати два фактори ризику: вибух шини або зміщення колеса при перевезенні.

На час перевезення тиск у шинах потрібно встановити якомога нижчим, не більше 25% від робочого тиску при експлуатації. Робочий тиск встановлюють лише після того, як колесо буде змонтоване на транспортний засіб.

Вибух шини під час транспортування може мати серйозні наслідки.
Найбезпечніше положення колеса під час транспортування – на боці у вантажному відсіку. Якщо колесо змушені перевозити у вертикальному положенні, необхідно запобігти можливості переміщення колеса ретельним кріпленням, наприклад за допомогою строп.